Od čaje s bublinami se odvrací stále více Youtuberů, Fallenka ale mlčí!

06.10.2016

Kampaň jistého nealko nápoje, který má v názvu asociaci s bublinami, využívala náctiletých Youtuberů. Nyní se ukázalo, že nejde o nápoj pro děti a Youtubeři berou zpátečku... 


Fallenka, zdroj: Facebook

Internetový pořad ukázal, že tento nápoj, který se má vyrábět z čaje a lze ho zakoupit u stánků v nákupních centrech, obsahuje spoustu cukru a umělých barviv a že děti, na které se Youtubeři, jako Teri Blitzen, nebo Fallenka obracejí nejčastěji, by je neměly pít už vůbec.

A je zajímavé, jak většina Youtuberů bere pozvolna zpátečku. Například Teri Blitzen, která má nejvíce followerů a u publika kolem patnácti let jde o malé božstvo a která kromě čaje vnucovala dětem ještě fény, se omluvila a prohlásila, že s touto reklamou prostě končí: "Prostě vás to nebavilo!" tvrdí, přičemž jiných obchodních aktivit se zřejmě nezříká.

Kdo se ale neozval, je Fallenka, což její fanoušky drásá a je dost možné, že o velkou část jich přijde: "Že by ji zaplatili tolik peněz? A nebo že by ji platili veškeré to cestovaní. No koupili si tě rychle. Jednou jsem zde avízoval, že mlčením si ubližuješ," zní jejich jasný hlas. Vskutku, drsné poučení, když je někomu teprve náct...

Kategorie:
Celebrity, České celebrity

Tagy:
youtube, Youtuber, Fallenka, Makyna, Teri Blitzen, čaj, drink, cukr, A dost
TOPlist