Reg Parnell (2. červenec 1911 Derby, Velká Británie – 7. leden 1964 Derby, Velká Británie) byl britský pilot Formule 1.
Farmář z Derbyshire začal se závody na upraveném MG Magnette už v roce 1935, ale prvního úspěchu dosáhl až těsně před vypuknutím válečného konfliktu a to na 4,7 litrovém Bugatti. S vozy Maserati a ERA E, které koupil od Petera Whiteheata, se po válce pustil do závodů na starém kontinentě, ale až Maserati 4CLT/48 mu přinesl úspěch, především na okruhu v Goodwoodu, kde uspěl celkem 6x.
Tyto skvělé výkony mu zajistily místo v továrním týmu Alfy Romeo pro premiérový závod mistrovství světa v Británii a hned na úvod se blýsknul skvělým třetím místem, když nestačil pouze na své týmové kolegy Farinu a Fagioliho. V roce 1951 řídil speciál Tonyho Vandervella Ferrari 500 Thinwall a hned při Velké ceně Francie bodoval čtvrtým místem.
Méně šťastné je jeho spojení s BRM a především jejich problematickým vozem V16. Ještě před tím než se vzdal definitivně závodní činnosti, stal se manažerem týmu Aston Martin, posléze působil v týmu Lola. Až si splnil sen z dětství, založil vlastní tým Reg Parnell Racing team. Krátce poté, v lednu roku 1964, zemřel po banální operaci slepého střeva na zánět pobřišnice, ve věku 52 let.
Na konci 50.let a začátku 60.let jezdil neúspěšně ve Formuli 1 jeho syn Tim Parnell.
K provozování webu využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.OK