Režijní filmografie (20)
-
2010
68%
-
2009
62%
-
2007
60%
-
2005
78%
-
2004
57%
-
2004
55%
-
2003
62%
-
2002
76%
-
2001
72%
-
2001
73%
-
2000
73%
-
1998
58%
-
1997
40%
-
1997
71%
-
1996
59%
-
1995
64%
-
1995
46%
-
1994
69%
-
1989
61%
-
1984
62%
Co se píše v česku o David Richards (5)
Co se píše v zahraničí o David Richards (3)
David Richards
Fotku nahrál uživatel.
Hodnocení David Richards
Fotky David Richards (2)
David Richards CBE (* 3. června 1952) je zakladatel a prezident Prodrive, bývalý šéf týmu B.A.R. a Benetton ve formuli 1 a taktéž spoluvlastník a šéf správní rady Aston Martin.
Karriéra
Rallye
Richards přišel v 15 letech poprvé do kontaktu s Rally jako divák. V 16 letech se účastnil jako kopilot Rally a ve svém prvním roce vyhrál British National Road Rallying Championship. Po vzdělání v oboru účetnictví přijal v roce 1976 nabídku British Leyland stát se v Rallye kopilotem. V roce 1979 přešel k Ford a vyhrál spolu s Ari Vatanenem v roce 1981 Mistrovství světa v Rallye.
Prodrive
Koncem roku 1981 ukončil Richards svou aktivní kariéru, založil poradenskou firmu David Richards Autosport a pracoval především pro Rothmans, March a Porsche. V roce 1984 nastoupil se svým prvním vlastním závodním týmem do Middle Eastern Rally Championship, ve které nasadil Porsche 911 a byl sponzorován Rothmansem.
V roce 1985 Richards reorganizoval svůj tým, přejmenoval jej na Prodrive a vstoupil do Mistrovství světa v Rallye. Nejprve používal Metro 6R4, po ukončení skupiny B vozů přešel na BMW M3. Bernard Béguin v Korsické rally v ročníku 1987 přivezl první vítězství pro tým Prodrive-BMW do Mistrovství světa v Rallye. Prodrive byl taky úspěšný v British Touring Car Championship, kde Frank Sytner vyhrál v roce 1988 místrovství s M3.
V roce 1989 převzal Prodrive stavbu Rallye projektu Subaru. Nový tým byl opět sponzorován Rothmansem. Colin McRae vyhrál v roce 1991 a 1992 a Richard Burns v roce ... Celý text »
David Richards CBE (* 3. června 1952) je zakladatel a prezident Prodrive, bývalý šéf týmu B.A.R. a Benetton ve formuli 1 a taktéž spoluvlastník a šéf správní rady Aston Martin.
Karriéra
Rallye
Richards přišel v 15 letech poprvé do kontaktu s Rally jako divák. V 16 letech se účastnil jako kopilot Rally a ve svém prvním roce vyhrál British National Road Rallying Championship. Po vzdělání v oboru účetnictví přijal v roce 1976 nabídku British Leyland stát se v Rallye kopilotem. V roce 1979 přešel k Ford a vyhrál spolu s Ari Vatanenem v roce 1981 Mistrovství světa v Rallye.
Prodrive
Koncem roku 1981 ukončil Richards svou aktivní kariéru, založil poradenskou firmu David Richards Autosport a pracoval především pro Rothmans, March a Porsche. V roce 1984 nastoupil se svým prvním vlastním závodním týmem do Middle Eastern Rally Championship, ve které nasadil Porsche 911 a byl sponzorován Rothmansem.
V roce 1985 Richards reorganizoval svůj tým, přejmenoval jej na Prodrive a vstoupil do Mistrovství světa v Rallye. Nejprve používal Metro 6R4, po ukončení skupiny B vozů přešel na BMW M3. Bernard Béguin v Korsické rally v ročníku 1987 přivezl první vítězství pro tým Prodrive-BMW do Mistrovství světa v Rallye. Prodrive byl taky úspěšný v British Touring Car Championship, kde Frank Sytner vyhrál v roce 1988 místrovství s M3.
V roce 1989 převzal Prodrive stavbu Rallye projektu Subaru. Nový tým byl opět sponzorován Rothmansem. Colin McRae vyhrál v roce 1991 a 1992 a Richard Burns v roce 1993 British Open Rally Championship. McRae se stal v roce 1995 mistrem světa v Rallye a Subaru vyhrálo v letech 1995 až 1997 třikrát pohár konstruktérů.
Od roku 2005 staví Prodrive závodní verzi Aston Martin DB9, den DBR9, für die FIA GT Meisterschaft.
Formule 1
V roce 1997 převzal Richards vedle svého prezidentsví Prodrivu jako nástupce propuštěného Flavia Briatoreho post šéfa týmu formule 1 Benetton. Koncem roku 1998 opustil tým pro neshody s rodinou Benettoných. V roce 1999 prodal 49 % Prodrivu investiční firmě Apax Partners a získal prodejní práva k šampionátu Rallye od Bernieho Ecclestona. Koncem roku 2001, poté co opustil tým Craig Pollock, se Richards stal šéfem týmu B.A.R. a měl rozhodující podíl na budování týmu, přesto byl na konci roku 2004 na žádost Hondy nahrazen Nickem Fryem. Richards se koncentroval na to, aby s Prodrivem nasadil sportovní vůz DBR9. Od sezóny 2008 plánoval Richards vstup do formule 1 s Prodrive F1, kvůli sporům ohledně práv však svou přihlášku v listopadu stáhl.
Vyznamenání
- V roce 2005 byla Richards za jeho zásluhy o motorsport propůjčeno ocenění Commander of the British Empire (CBE).
Zdroj: Wikipedia.org
Méně textu »
");
$('.bannerSky').writeCapture().html("");
$('.banner2').writeCapture().html("");
$('.banner3').writeCapture().html("");
$('.toplist').writeCapture().html('

');
$('.score').html('

');
pp_gemius_hit('B7abi6bjiFkuqE6S03k.MsTWzXABO88AqTCL6i26TNj..7');
}
function changepic(file, desc, order ,id){
$('#imagex').hide();
$('#imagex').html('

');
$('#imagex').fadeIn(400);
$('#imagex_order').val(order);
$('#imagex_id').val(id);
$('#imagex_desc').html(desc);
$('#galery_link').text($('#imagex_order').val()+' z '+$('#gcount').val());
border(id);
refBanner();
loadRating();
relColorbox();
}
function next(){
var id = $('#imagex_order').val();
var gid = $('#gid').val();
var osid = $('#osid').val();
var payload = '/system/fotka-next/?id='+id+'&gid='+gid+'&osid='+osid;
$.get(payload, function(data){
var helper = data.split('$');
var desc = helper[1];
var file = helper[0];
var nove_order = helper[2];
var nove_id = helper[3];
changepic(file, desc, nove_order, nove_id);
if(nove_order > parseInt($('#image_right').val()) || nove_order < parseInt($('#image_left').val())){
list_next();
}
});
}
function prev(){
var id = $('#imagex_order').val();
var gid = $('#gid').val();
var osid = $('#osid').val();
var payload = '/system/fotka-prev/?id='+id+'&gid='+gid+'&osid='+osid;
$.get(payload, function(data){
var helper = data.split('$');
var desc = helper[1];
var file = helper[0];
var nove_order = helper[2];
var nove_id = helper[3];
changepic(file, desc, nove_order, nove_id);
if(nove_order < parseInt($('#image_left').val()) || nove_order > parseInt($('#image_right').val())){
list_prev();
}
});
}
function list_next(hum){
if(hum != 1){ hum = ''; }
var id = $('#image_right').val();
var gid = $('#gid').val();
var osid = $('#osid').val();
var seo = $('#seo').val();
var payload = '/system/fotka-list-next/?id='+id+'&gid='+gid+'&osid='+osid+'&hum='+hum+'&seo='+seo;
$.get(payload, function(data){
if(data){
var pomoc = data.split('$');
$('#list_body').hide();
$('#list_body').html(pomoc[0]);
$('#list_body').fadeIn(400);
$('#image_right').val(pomoc[1]);
$('#image_left').val(pomoc[2]);
}
});
}
function list_prev(hum){
if(hum != 1){ hum = ''; }
var id = $('#image_left').val();
var gid = $('#gid').val();
var osid = $('#osid').val();
var seo = $('#seo').val();
var payload = '/system/fotka-list-prev/?id='+id+'&gid='+gid+'&osid='+osid+'&hum='+hum+'&seo='+seo;
$.get(payload, function(data){
if(data){
var pomoc = data.split('$');
$('#list_body').hide();
$('#list_body').html(pomoc[0]);
$('#list_body').fadeIn(400);
$('#image_left').val(pomoc[1]);
$('#image_right').val(pomoc[2]);
}
});
}
function border(id){
$('#list_body img').removeClass('active');
$('#list_body #img'+id).addClass('active');
}
function loadRating(){
var id = $('#imagex_id').val();
var payload = '/system/fotka-ajax-rating/?id='+id;
$.get(payload, function(data){
$('#rating-add-wrapperx').hide();
$('#rating-add-wrapperx').html(data);
$('#rating-add-wrapperx').fadeIn(300);
$(".ratingy").rating({showCancel: false, cancelValue: null});
$("#rating-rate").bind("change", function(){
var objekt = $('#rating-rate').val().split('-');
var payload = '/system/rate-fotky/?name='+objekt[0]+'&value='+objekt[1];
if(this.value != ''){
$.get(payload, function(data) {
if(data == "x"){
alert("Hlasovat můžete jenom jednou.");
}else{
var veci = data.split('-');
$('#avg').text(veci[0]);
$('#count').text(veci[1]+' hlasů');
}
});
}
});
});
}
function relColorbox(){
$("a[rel^='colorbox']").colorbox({
maxWidth:1066,
maxHeight:800,
previous: "Předchozí",
next: "Další",
close: "Zavřít",
current: "Obrázek {current} / {total}"
});
}
//-->